Terug naar nieuws

WiFi niet alleen voor moeders!

Gepubliceerd op 27-08-2014

Gratis WiFi voor alle bezoekers van de Uitmarkt namens Moeder, Ik Wil Bij De Revue

Moeder, Ik Wil Bij De Revue, de oer-Hollandse musical met humor op de planken en drama achter de schermen, biedt dit jaar alle bezoekers van de Uitmarkt Amsterdam gratis WiFi aan. Op het Museumplein in Amsterdam kan elke Uitmarkt-bezoeker inloggen op het mobiele netwerk. Moeder, Ik Wil Bij De Revue is vanaf 9 september te zien in het Beatrix Theater Utrecht.

Hoe het werkt
Vanaf vrijdag 29 tot en met zondag 31 augustus is het Museumplein, het centrale hart van de Uitmarkt, voorzien van gratis WiFi tijdens de openingstijden van de Uitmarkt. Inloggen gaat gemakkelijk:

- Zoek op je mobiele telefoon naar alle WiFi verbindingen
- Hier staat Ik Wil Bij De Revue in het rijtje van netwerken
- Om de connectie te maken volg je de aanwijzingen op je mobiele telefoon

Moeder, Ik Wil Bij De Revue
Na het succes van de televisieserie Moeder, Ik Wil Bij De Revue, presenteert Joop van den Ende Theaterproducties een eigen musicalbewerking van dit ongekend populaire verhaal. De musical speelt zich af in de jaren ’50 in Nederland. Het vertelt het verhaal van John en Riet Hogendoorn, een beroemd duo dat niet zonder en met elkaar kan leven, met een eigen revue gezelschap. Bob, zoon van een kolenboer, komt door een toeval bij de revue terecht en op dat moment verandert alles.De hoofdrollen worden gespeeld door Simone Kleinsma, Jon van Eerd, Christanne de Bruijn en Terence van der Loo. Moeder, Ik Wil Bij De Revue is vanaf 9 september exclusief te zien in het Beatrix Theater Utrecht. De première is op 21 september.

Worldwide excellence in entertainment

Stage Entertainment owns a network of theatres in eight countries where it produces musicals and shows developed by international partners or by its own creative teams. At its inception in 1998, Stage Entertainment comprised Stage Entertainment The Netherlands, Stage Entertainment USA, and Holiday on Ice. Over the past decade, the company has grown considerably, expanding its creative development and production activities around the world.