Terug naar nieuws

Albert Verlinde verwelkomt eerste hoofdsponsor musical Grease

Gepubliceerd op 20-05-2015

Maandag 11 mei zetten Albert Verlinde – algemeen directeur Stage Entertainment Nederland - en Marc van Toren – general manager TrendyHair Company - hun handtekening onder de sponsorovereenkomst van de nieuwe musical  Grease. Hiermee is TrendyHair Company met haarverzorgingsmerken CHI en BioSilk de eerste hoofdsponsor van de reizende musical met sterren als Tim Douwsma, Vajèn van den Bosch en René van Kooten.

‘Wij zijn enorm trots dat TrendyHair Company voor de vijfde keer haar naam aan één van onze musicals verbindt en verheugen ons weer op een succesvol partnership’ aldus Albert Verlinde.

Marc van Toren:  ‘Een vertrouwde productie in vertrouwde handen met een dynamische, jonge en bruisende cast overlopend van talent en kwaliteit. Een prachtige kans om een nieuwe lijn binnen het BioSilk assortiment te lanceren op de Nederlandse markt en dit te koppelen aan de musical. We kijken uit naar de samenwerking met Stage Entertainment Nederland en kunnen niet wachten tot Grease de harten van het Nederlandse publiek wederom zal veroveren, gooi de haren maar los bij dit spektakel, wij brengen het met de "Grease Rock Hard Gelee" daarna wel weer in model....’

‘Grease’ is dankzij de succesvolle filmversie van 1978 een klassieker. Deze legendarische kaskraker met John Travolta en Olivia Newton-John trok een miljoenenpubliek en werd overladen met prijzen. Grease-liedjes als ‘You’re the one that I want’, ‘Summer nights’ en ‘Hopelessly devoted to you’ groeiden uit tot tijdloze hits die al jaren jong én oud in beweging brengen. De musical Grease wordt in samenwerking met Music Hall en de 20 grootste regiotheaters door Stage Entertainment Nederland geproduceerd en gaat 13 september in première.

TrendyHair Company is in Nederland bekend als distributeur van de CHI en BioSilk, de merknamen van Farouk Systems USA. Deze merken staan bekend om hun met zijde verrijkte en ammoniavrije productassortiment en zijn exclusief verkrijgbaar bij de professionele kapper, Parfumerie Douglas en op Schiphol. In Nederland zijn Daphne Deckers en Glennis Grace ambassadeurs voor de merken BioSilk en CHI. TrendyHair Company is met haar merknamen ook zeer actief als hoofdsponsor van diverse grootschalige projecten. Zo is TrendyHair Company onder andere verbonden aan de Stichting Free a Girl en is zij Official Partner van lifestyle magazine Talkies.

 undefinedFotocredit: Ellen Broeren

Worldwide excellence in entertainment

Stage Entertainment owns a network of theatres in eight countries where it produces musicals and shows developed by international partners or by its own creative teams. At its inception in 1998, Stage Entertainment comprised Stage Entertainment The Netherlands, Stage Entertainment USA, and Holiday on Ice. Over the past decade, the company has grown considerably, expanding its creative development and production activities around the world.