CT_kroonluchters

Veelgestelde vragen Nationale Musicalcard

  • Is de Nationale Musicalcard voor iedere show inwisselbaar?

    De Nationale Musicalcard kan uitsluitend worden ingewisseld voor alle shows van Stage Entertainment Nederland.
    Kijk voor de actuele shows op de homepage: www.stage-entertainment.nl

    Let op: Indien je kaarten wilt bestellen voor Romy on Tour is dit alleen telefonisch mogelijk. Neem hiervoor contact op met Eventim op het nummer;  0900-100 10 30 (45cpm) 

     

  • Hoe lang is de Nationale Musicalcard geldig?

    De Nationale Musicalcard is onbeperkt geldig voor alle voorstellingen van Stage Entertainment Nederland. 

     

  • Waar kan ik de Nationale Musicalcard kopen?

    De Nationale Musicalcard kun je kopen bij de kassa’s van het Beatrix Theater, het AFAS Circustheater, ANWB, Primera, AKO en VVV.

    Ook kun je de Nationale Musicalcard online kopen via:

    ANWB.nl

    Opladen.nl

    Cadeaukaart.nl

    Giftcards.nl

     

  • Wat is het verschil tussen de Nationale Musicalcard en de Nationale Musicalbon?

    Je kunt de Nationale Musicalcard vanaf een bedrag vanaf €5,- op laten waarderen bij één van de verkooppunten. 

    De Nationale Musicalbon is niet meer verkrijgbaar.

     

  • Kan ik de Nationale Musicalcard ook inwisselen bij kortingsacties?

    Ja, de Nationale Musicalcard kun je ook inwisselen bij kortingsacties.

     

  • Kunnen er ook andere artikelen worden gekocht met de Nationale Musicalcard?

    Ja, de Nationale Musicalcard kun je ook gebruiken voor een combinatie van een diner en voorstelling van Stage Entertainment Nederland.

     

  • Krijg ik ook geld terug als de kaarten voor de voorstelling goedkoper zijn?

    Nee, de Nationale Musicalcard vertegenwoordigt de waarde die op de card staat aangegeven. Indien de waarde op de card hoger is dan het totaalbedrag van je reservering blijft dit bedrag op je card staan. Dat kun je bij een volgende reservering weer gebruiken.

     

  • Wat te doen als de kosten van de totale bestelling hoger zijn dan de waarde van de card?

    In het geval de waarde van card niet toereikend is dien je het resterende bedrag bij te betalen. Dit kun je doen met behulp van een creditcard, iDeal of een andere cadeaukaart. 

  • Zijn er reserveringskosten?

    Wanneer je je kaarten voor een voorstelling reserveert met de Nationale Musicalcard is dit exclusief €1,80 transactiekosten & maximaal €3,50 verzendkosten per bestelling.

  • Vanaf welk bedrag kan ik de Nationale Musicalcard kopen?

    De Nationale Musicalcard kun je vanaf 5 euro kopen. Je bepaalt zelf welk bedrag je op de kaart wilt zetten. Het maximum bedrag is 150 euro per kaart. 

     

  • Ik wil de Nationale Musicalcard zakelijk kopen. Hoe werkt dat?

    Je geeft met de Nationale Musicalcard een smaakvol geschenk aan werknemers, klanten en andere zakelijke relaties. Bijvoorbeeld als beloning voor een bijzondere prestatie, als incentive bij een mailing of als dank voor de samenwerking.

    Voor alle zakelijke vragen en bestellingen kun je bellen naar: 088-01 12 600.

     

  • Kan ik de Nationale Musicalcard ook op een ander adres laten bezorgen?

    Natuurlijk kun je de Nationale Musicalcard op een ander adres laten bezorgen. Geef het gewenste adres door bij het maken van de reservering.

     

  • Waar kan ik het saldo van mijn Nationale Musicalcard nakijken?

    Je kunt het saldo van je Nationale Musicalcard bekijken op Primera.nl . Vul daar uw 16 cijferige nummer in en bekijk je saldo.

     

Worldwide excellence in entertainment

Stage Entertainment owns a network of theatres in eight countries where it produces musicals and shows developed by international partners or by its own creative teams. At its inception in 1998, Stage Entertainment comprised Stage Entertainment The Netherlands, Stage Entertainment USA, and Holiday on Ice. Over the past decade, the company has grown considerably, expanding its creative development and production activities around the world.