Terug naar nieuws

MAMMA MIA! verlengd tot en met 29 december

Gepubliceerd op 23-08-2019

Run op kaarten

De succesvolle musical MAMMA MIA! wordt verlengd. Werd eerder bekend dat MAMMA MIA! tot en met september in het Beatrix Theater Utrecht te zien zou zijn, nu laat Stage Entertainment weten dat deze ultieme feel-good voorstelling met Antje Monteiro in de hoofdrol eind december definitief stopt. De kaartverkoop voor deze laatste periode start vandaag.

‘We zijn als bedrijf ontzettend trots dat MAMMA MIA! langer te zien is,’ zegt directeur Albert Verlinde. ‘Eerder maakten we bekend dat de musical in september zou stoppen. Daarna ontstond er een extra stormloop op de kaartjes. Iedereen wil kennelijk toch nog een keer genieten van al die prachtige songs van ABBA en de musical zelf. Daarom hebben we besloten om de show nog drie maanden langer te laten zien in het Beatrix Theater Utrecht.’

Voor fans betekent dit dat het echt de laatste keer is dat ze MAMMA MIA! kunnen gaan zien. Een jaar geleden ging deze musical, voor de derde keer, in première. Met hoofdrollen voor onder andere Antje Monteiro, Soy Kroon, Sophia Wezer, Hilke Bierman en Jolijn Henneman.

‘Eind december moeten we stoppen,’ zegt Albert Verlinde. ‘De opvolger van MAMMA MIA! staat immers klaar. Vanaf februari is TINA – De Tina Turner Musical in het Beatrix Theater Utrecht te zien. Dus voor wie MAMMA MIA! nog niet gezien heeft of deze nog een keer wil zien, is dit echt de allerlaatste kans.’

Vandaag begint de kaartverkoop voor de voorstellingen van MAMMA MIA! die vanaf oktober tot en met 29 december 2019  te zien zijn.

Voor meer informatie en kaarten:

https://www.stage-entertainment.nl/shows/musical/mamma-mia/

Worldwide excellence in entertainment

Stage Entertainment owns a network of theatres in eight countries where it produces musicals and shows developed by international partners or by its own creative teams. At its inception in 1998, Stage Entertainment comprised Stage Entertainment The Netherlands, Stage Entertainment USA, and Holiday on Ice. Over the past decade, the company has grown considerably, expanding its creative development and production activities around the world.