Terug naar Recensies

• Fred

20 mei 11:29

Was fantastisch!!!! Wij hebben een geweldige avond gehad met dit echt te gekke FeelGood Musical!!!

• Monique

16 mei 10:06

Dinsdag 15 mei naar de voorstelling geweest. Helemaal niet ingelezen in het verhaal, ik wist helemaal niet wat ik moest verwachten maar had er gewoon vertrouwen in. Nou echt, wat een geweldige musical. Mijn verwachtingen overtroffen. Super grappig, mooi verhaal, heel goed gezongen, echt geweldig. aanrader!!

• Frans

14 mei 17:32

Een zeer geslaagde voorstelling, We hebben er afgelopen zondag zeker van genoten. Ondanks dat we derde rangs kaarten hadden, zaten we in de zaal en hadden we prima zicht op het podium. Wat een leuke voorstelling is dit zeg, met stuk voor stuk topacteurs. Het verhaal is namelijk al eeuwen oud en elke musical en ook film opnieuw weer nieuw en op een leuke manier vernieuwend gebracht waardoor het super leuk blijft. Super gedaan complimenten voor iedereen.

• Simon Schilder

13 mei 07:56

Zaterdag 11 mei naar de middagvoorstelling van mamma mia gewesst. Was niet mijn eerste keuze, maar ik ben aangenaam verrast door de cast. Het plezier spat ervan af, zeker aan het einde. Het verhaal is natuurlijk flinterdun, maar de muziek, de humor en het spel maakt deze musical zeker tot een aanrader. Mijn vrouw en ik hebben een enorm leuke middag gehad. Een andere positieve opmerking: parkeren kan tegenwoordig onder het theater, een aangename verassing.

• Kelly

11 mei 12:42

Vrijdagavond 10 Mei naar de musical geweest. Bij aankomst in het theater kregen we een upgrade naar een hogere rang, wat was dat een leuke verrassing. Hierdoor zaten we lekker ver vooraan met goed zicht! Veder hadden we Nurlaila als Donna, wat een mooie stem heeft zij! Net als Jolijn Henneman. Daarnaast erg veel gelachen om Hilke als Roos, wat een humor! Het was een erg leuke, swingende meezing musical! We zouden zo nog een keer willen gaan!

• Miranda

11 mei 11:33

Het was een cadeautje aan me schoonmoeder samen met mijn schoonzus. Ze heeft genoten en wij ook. Grappige humor zit erin. En het pauze arrangement was ook heel fijn. Zeker een aanrader om naar Mama Mia te gaan !!!!

• Martijn Jansen

04 mei 23:29

Deze derde Mamma Mia! is fantastisch. De energie van de prima cast spat van het podium af en de timing is perfect. Het licht is erg mooi in deze show en het live-orkest brengt sfeer. Ik heb genoten van deze show die ik lang geleden heb gezien toen Simone Kleinsma Donna speelde. Antje Monteiro is de Donna van nu en ze is er helemaal geknipt voor (ik ben ook benieuwd naar Nurlaila Karim). Monteiro straalt op het podium en ze pakt de zaal helemaal in. Wat een klasse. Dat doet actrice Jolijn Henneman trouwens ook. Haar spel is goed en ze zingt erg mooi. Ga deze productie zien.

• Toos van de Vorst

02 mei 14:20

Op woensdagmiddag 1 mei ben ik samen met mijn kleinzoon naar Utrecht afgereisd voor Mamma Mia. Het was in een woord geweldig!!! Antje en de rest van de cast: jullie zijn kanjers. Voor mij was dit de tweede keer dat ik hem zag en ze zouden me niet straffen als ik nog een derde keer kon gaan. Het is gewoon genieten en de sores van elke dag te vergeten. Chapeau🎩

• Liana

29 april 10:38

Wat een geweldige, humoristische musicaal is dit zeg. We waren er zondagmiddag en hebben meteen weer een een zondagmiddag in juni geboekt.

• harold v pelt

27 april 13:36

we vonden het super goed... Heerlijke muziek, erg goed geacteerd en nog heel veel humor ook.. De bijrollen waren ook fantastisch... Echt een topper... Dat in tegenstelling tot Soldaat van Oranje, die erg tegen viel... Maar Mamma Mia is een echte aanrader...Heerlijk!!

Wij horen graag jouw mening

Bestel kaarten voor MAMMA MIA!

Reserveer online of bel 0900 100 1030 (45cpm)

Voor groepen vanaf 10+ personen, neem dan graag telefonisch contact met ons op.

Bel 088-0112600

Worldwide excellence in entertainment

Stage Entertainment owns a network of theatres in eight countries where it produces musicals and shows developed by international partners or by its own creative teams. At its inception in 1998, Stage Entertainment comprised Stage Entertainment The Netherlands, Stage Entertainment USA, and Holiday on Ice. Over the past decade, the company has grown considerably, expanding its creative development and production activities around the world.