Overslaan en naar de inhoud gaan

Heb je tickets of vouchers?

Heb je eerder een voucher ontvangen of onlangs een ticket gekocht? Deze blijven gewoon geldig. In de e-mail die je hebt ontvangen staat alle informatie die op jouw tickets van toepassing is.

Bekijk hier de veelgestelde vragen

Heb je tickets of vouchers?

Veelgestelde vragen en richtlijnen

Hoelang is mijn voucher geldig?

De voucher is 1 jaar geldig na uitgifte. Wanneer het vanwege COVID-19-maatregelen nodig zijn om de geldigheidsduur te verlengen, dan wordt u daarvan op de hoogte gebracht. De voucher kun je dan op een later moment gebruiken. 

Wat is de waarde van de voucher?

Op deze voucher staat een bedrag ter hoogte van je oorspronkelijke ticketprijs inclusief servicekosten. Als je ook een diner, pauzearrangement of hotelovernachting had geboekt, ontvang je daarvoor aparte vouchers, of wordt het bedrag teruggestort. Gedetailleerde informatie over jouw boeking vind je terug in de mail die je hebt ontvangen. 

Hoe wissel ik mijn voucher in?

1. Ga naar de voorstelling van je keuze.
2. Kies een datum.

3. Kies de gewenste rang en het gewenste aantal stoelen.
4. Klik in op de winkelwagenbutton.
5. Vul bovenstaande vouchercode in en klik op de pijl.
6. Doorloop de rest van de stappen en je stoelen bij TINA – De Tina Turner Musical zijn gereserveerd.

Kom je er via de website niet uit? Je voucher is ook telefonisch in te wisselen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 100 10 30 (45c/pm). Het is niet mogelijk om je voucher in te wisselen bij de theaterkassa.

Als ik ga boeken met mijn voucher, moet ik dan opnieuw servicekosten betalen?

Ja, dat is inderdaad het geval. We kunnen ons voorstellen dat je dit vreemd vindt en daarom lichten we het graag even toe. Je hebt van ons een voucher gekregen om een nieuwe boeking te doen, omdat we de voorstelling die je oorspronkelijk had geboekt helaas moesten annuleren. De waarde van je voucher is gelijk aan het totale bedrag van de oorspronkelijke bestelling, dus inclusief betaalde servicekosten. Als je nieuwe tickets koopt, moet je daarom opnieuw servicekosten betalen, omdat je de servicekosten die je bij de oorspronkelijke boeking hebt betaald van ons via de voucher hebt teruggekregen.

Ik gebruik niet het volledige bedrag van mijn vouchers, vervalt dit bedrag of krijg ik dat teruggestort?

Het niet-gebruikte voucherbedrag blijft een jaar na uitgifte geldig. Je kunt het bedrag gebruiken voor  een nieuwe boeking of voor een borrelbag.

Kan ik bijbetalen als de voorstellingsprijs van mijn nieuwe boeking hoger is dan het bedrag op mijn voucher?

Ja, dat is mogelijk. Aan het einde van het bestelproces kun je na besteding van het tegoed op je voucher een eventueel restbedrag voldoen via de gebruikelijke betaalmogelijkheden (iDeal, creditcard, PayPal of Podium Cadeaukaart).

Kan ik bij een boeking meerdere vouchers inwisselen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je meerdere vouchercodes na elkaar invoeren.

Kan ik mijn vouchers ook gebruiken voor de aanschaf van een borrel- of dinerarrangement?

Je kunt de voucher inwisselen voor alle shows die wij via onze website aanbieden en ook voor bijbehorende producten, zoals borrel- of dinerarrangementen (indien beschikbaar).

Waarom heb ik meerdere vouchers ontvangen?

De vouchers worden verzonden per boeking én per voorstelling. Als je bijvoorbeeld in één aankoop twee verschillende voorstellingen hebt geboekt, ontvang je een aparte voucher voor beide voorstellingen. Heb je op verschillende momenten een aankoop gedaan, dan ontvang je ook een aparte voucher voor de verschillende aankopen. Ook als je een diner, pauzearrangement of hotelovernachting had geboekt, kan het zijn dat je daarvoor aparte vouchers ontvangt.

Ik heb een pauzearrangement gereserveerd - hoe werkt dat?

Als pauzearrangement bieden wij een handzame borrelbag aan. Bij binnenkomst in het theater zijn er meerdere uitgiftepunten waar je op vertoon van je voucher de borrelbag kunt afhalen. Tevens bestaat de mogelijkheid om de borrelbag last minute in het theater aan te schaffen.

Ik heb nog maar één voucher ontvangen, terwijl ik er meer zou moeten ontvangen. Hoe zit dat?

De vouchers worden per voorstelling verzonden, maar worden niet voor alle voorstellingen tegelijkertijd verzonden. Dit heeft een aantal redenen. Bij sommige voorstellingen is nog niet bekend of deze naar een latere datum verplaatst zullen worden of definitief worden geannuleerd. Het kan ook zijn dat bij verplaatsing van een voorstelling de nieuwe data nog niet bekend zijn. Dit is allemaal van belang om te kunnen bepalen wat het beste moment is om de vouchers te versturen of een alternatieve oplossing aan te bieden. Bovendien willen we de druk op de klantenservice beperken.

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat nu?

Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice zorgen we ervoor dat je opnieuw een vouchercode ontvangt. We willen je verzoeken het ordernummer (terug te vinden op de oorspronkelijke aankoopbevestiging) of het e-mailadres waarop je de tickets van de afgelaste voorstelling hebt ontvangen, bij de hand te houden.

Ik had met een NS-voucher geboekt. Hoe gaat dat nu?

NS-vouchers die nog niet verzilverd zijn voor een treinkaartje blijven geldig en kunnen verzilverd worden voor de datum van de nieuwe boeking. Bij vragen over verzilverde vouchers kun je contact opnemen met de NS. Telefonisch: 030 751 51 55. Chat en andere mogelijkheden via: https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Ik heb een voucher, krijg ik de stoel die ik oorspronkelijk heb gereserveerd?

Bij het boeken van je ticket is het helaas niet mogelijk om zelf een stoel of een rij te kiezen, je kiest voor een sectie in de zaal. Bij binnenkomst in de zaal wijst een theatermedewerker je een stoel toe. Er mogen maximaal twee bezoekers naast elkaar zitten, of meer als deze personen uit één huishouden komen. Tussen de bezoekers van verschillende huishoudens staan lege stoelen en hanteren wij een afstand van 1,5 meter. Dit betekent dat de zaalindeling bij elke voorstelling anders is en dat wij nu werken met secties voor de verschillende rangen en niet met rijen of stoelen.

Waarom moet ik bijbetalen?

Iedereen heeft de mogelijkheid om een nieuw ticket te boeken voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke ticket. Wanneer je een andere show, rang of dag kiest dan oorspronkelijk kan er een prijsverschil ontstaan.

 

Kan ik de reservering omboeken wanneer ik, of iemand in mijn gezelschap corona-gerelateerde gezondheidsklachten heeft?

In dat geval kun je je reservering omzetten naar een latere datum. Neem voorafgaand aan de voorstelling telefonisch contact op met onze klantenservice via nummer 0900 100 10 30 (45c/pm). Onze medewerkers verzetten je boeking dan naar een latere datum. Je kunt ons ook via info@musicals.nl een e-mail sturen om te annuleren. Een van onze medewerkers zal dan contact met je opnemen voor een reservering op een latere datum.

Ik wil graag een rondleiding boeken, is dat mogelijk?

Helaas kunnen wij op dit moment geen rondleidingen aanbieden.

Hoeveel tickets kan ik maximaal bestellen?

Voor voorstellingen t/m september 2021, kun je maximaal 8 tickets bestellen, indien de personen tot hetzelfde huishouden behoren. 

Als ik meerdere tickets bestel, mogen we dan naast elkaar zitten?

Voor alle voorstellingen t/m september 2021, gaan we ervan uit dat er afstandsmaatregelen gelden. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM. Dat betekent dat iedereen 1,5 meter afstand van elkaar moet houden, maar dat er een uitzondering gemaakt mag worden voor mensen uit hetzelfde huishouden én mensen die met z'n tweeën komen. 

Hoe kan ik een groepsreservering boeken?

Het boeken van een groepsreservering gaat gezien de veiligheidsmaatregelen rondom het coronavirus momenteel geheel in overleg. Vanwege de 1,5 meter maatregelen is er beperkte capaciteit. Neem contact op met Stage Entertainment Theaterarrangementen voor meer informatie via 088 – 011 2600 of theaterarrangementen@stage-entertainment.nlGelieve alleen telefonisch contact op te nemen indien u een geheel verzorgd theaterarrangement heeft afgenomen of wilt afnemen voor meer dan 10 personen.  

 

Waarom moet ik bijbetalen?

Iedereen heeft de mogelijkheid om een nieuw ticket te boeken voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke ticket. Wanneer je een andere show, rang of dag kiest dan oorspronkelijk kan er een prijsverschil ontstaan.

 

Waarom staat er een kleur op mijn ticket?

Elke ingang heeft een eigen kleur die correspondeert met de kleur op je ticket, zodat je weet welke ingang je moet nemen. Bezoekers worden via verschillende ingangen en op verschillende tijden binnengelaten. De looproutes in het theater zijn aangegeven. Op deze manier reguleren we de bezoekersstroom en kunnen we in het theater de 1,5 meter afstand waarborgen.

Waarom staat er timeslot 1 of timeslot 2 op mijn ticket?

Het timeslot geeft aan hoe laat je wordt verwacht in het theater. De exacte tijd geven wij kort voor de voorstelling per e-mail of via de Close-app aan je door. Op dit tijdstip word je door een van de theatermedewerkers naar een stoel in jouw ranggebied geleid. Er zijn verschillende timeslots om te voorkomen dat mensen langs en voor elkaar moeten lopen. Kom niet te vroeg, maar ook niet te laat.

Krijg ik wel een goede plaats in de zaal, indien ik niet zelf een stoel kan kiezen?

Voor voorstellingen t/m september 2021, kun je wel de rang van je voorkeur kiezen, maar helaas niet het rijnummer en stoelnummer. Het kan zijn dat je zelf liever een andere plaats zou hebben gekozen, maar veiligheid staat nu voorop.

Waarom kan ik geen stoel reserveren, maar alleen een sectie in de zaal aangeven?

Voor voorstellingen t/m september 2021 gaan wij ervan uit dat er afstandsmaatregelen gelden. Daarom is het bij het boeken van je ticket helaas niet mogelijk om zelf een stoel of een rij te kiezen. Bij binnenkomst in de zaal wijst een theatermedewerker je een stoel toe binnen de geboekte sectie. Er mogen maximaal twee bezoekers naast elkaar zitten, of meer als deze personen uit één huishouden komen. Tussen de bezoekers van verschillende huishoudens staan lege stoelen en hanteren wij een afstand van 1,5 meter. Dit betekent dat de zaalindeling bij elke voorstelling anders is.

Welke maatregelen nemen jullie, zodat iedereen voldoende afstand van elkaar kan houden?

Voor alle voorstellingen t/m september 2021, gelden de volgende maatregelen in het theater:

Het theater heeft verschillende ingangen en van daaruit zijn er eenrichtingsroutes door het theatergebouw aangebracht naar de zaal. Op je ticket staat een kleurcode die correspondeert met de gekleurde loper van de ingang die je moet nemen. Zo kan iedereen bij binnenkomst afstand van elkaar bewaren en er zijn theatermedewerkers ter plekke om te zorgen voor een goede doorstroom. Daarnaast werken we met timeslots, waardoor niet iedereen tegelijkertijd het theater ingaat. De theaterbezoekers worden op verschillende manieren gewezen op de veiligheidsvoorschriften en het bewaren van afstand. In de zaal is er standaard een afstand van 1,5 meter tussen de beschikbare stoelen.

Voor voorstellingen vanaf oktober 2021 wordt er vooralsnog van uitgegaan dat de afstandsmaatregelen niet meer van toepassing zijn. 

Welke hygiënemaatregelen zijn er getroffen in het theater?

Naast de reguliere schoonmaak van het hele gebouw zorgt het theater voorafgaand aan je bezoek voor een extra intensieve schoonmaak van contactoppervlakken, zoals deurklinken, trapleuningen en liftknoppen. Tijdens en na afloop van elke show worden alle contactoppervlakken extra gereinigd met desinfecterende schoonmaakmiddelen. Op diverse plaatsen in het theater wordt gezorgd voor desinfectiepunten.

Moet ik een mondkapje dragen? Moet ik een mondkapje op totdat ik zit?

Op dit moment is dat nog niet bekend. Mocht je gebruik willen maken van een mondkapje dan is dat uiteraard wel toegestaan en kun je deze zelf meebrengen.

Zijn er mondkapjes beschikbaar? En zo ja, moet ik daarvoor betalen?

Nee, het theater verstrekt geen mondkapjes. 

Is er desinfectiemiddel voor mijn handen?

Ja, op diverse plaatsen in het theater wordt er gezorgd voor desinfectiepunten.

Hoe wordt de 1,5 meter gewaarborgd?

Zolang er afstandsmaatregelen van toepassing zijn, gelden de volgende maatregelen in het theater:

Er zijn meerdere theatermedewerkers aanwezig om voor een goede doorstroom te zorgen in het theater en erop toe te zien dat iedereen zich houdt aan de 1,5 meter afstand.  We hebben looproutes in het theater aangebracht om oponthoud te voorkomen en de bezoekers te wijzen op de 1,5 meter afstand. In de zaal is er standaard een afstand van 1,5 meter tussen de beschikbare stoelen. De deuren van de zaal staan open om onnodige aanraking met contactoppervlakken te voorkomen. Bij de toiletten staan medewerkers die erop toezien dat ook hier iedereen voldoende afstand van elkaar houdt.

Wordt er een gezondheidscheck gedaan en zo ja, wat houdt deze in?

Dat is op dit moment nog niet bekend. Wij volgen hierin de richtlijnen van het RIVM en de overheid.

 

 

Hoeveel mensen laten jullie toe?

Voor voorstellingen t/m september 2021 hanteren wij een zaalindeling waarbij 1,5 meter afstand gegarandeerd kan worden. Vooralsnog gaan wij voor voorstellingen vanaf oktober 2021 er vanuit dat de afstandsmaatregelen niet meer zullen gelden. 

Wat zijn de maatregelen rondom jullie airconditioning en luchtcirculatie?

Wat betreft onze airconditioning en luchtcirculatie houden we ons aan de richtlijnen van het RIVM. 

Hoe wordt mijn ticket gescand?

Bezoekers wordt gevraagd om hun ticket – geprint of op een smartphone - bij de hand te houden. Bij binnenkomst staan bij elke looproute zelfscanzuilen waar je de barcode op het ticket kunt scannen. Als het scherm groen oplicht, mag je doorlopen.

Wat is een borrelbag?

Een borrelbag is een handzame bag gevuld met een assortiment aan hapjes en drankjes. De borrelbag is verkrijgbaar in 3 varianten van basic tot luxe, zoet en hartig. De borrelbag is aan te schaffen tijdens het boekingsproces of last minute in het theater. 

Is de theaterkassa geopend?

Ja, de kassa is op voorstellingsdagen geopend. De actuele openingstijden zijn te vinden op de website van het theater. Vouchers kun je echter niet inwisselen bij de theaterkassa.

 

Is het restaurant geopend?

Ja, het restaurant is op voorstellingsdagen geopend. Uiteraard zijn hier ook voldoende maatregelen genomen om veilig te kunnen dineren. Zo is er ruime afstand tussen de tafels, blijft de bediening op gepaste afstand en zijn er extra hygiënemaatregelen getroffen. Graag van tevoren reserveren.

Na afloop van het diner zorgt een restaurantmedewerker ervoor dat je wordt begeleid naar de juiste looproute in het theater en naar de gereserveerde sectie in de zaal.

Ik heb een pauzearrangement gereserveerd - hoe werkt dat?

Als pauzearrangement bieden wij een handzame borrelbag aan. Bij binnenkomst in het theater zijn er meerdere uitgiftepunten waar je op vertoon van je voucher de borrelbag kunt afhalen. Tevens bestaat de mogelijkheid om de borrelbag last minute in het theater aan te schaffen.

Kan ik bij de bar voor of na de voorstelling of tijdens de pauze een drankje bestellen?

Nee, er kan helaas geen drankje in de bar besteld worden, maar als alternatief bieden wij de borrelbag. Deze borrelbag is aan te schaffen tijdens het boekingsproces en tevens last minute in het theater.

Wat moet ik doen als de gezondheidscontrole bij de deur van het theater ertoe leidt dat ik op grond van de coronarichtlijnen niet naar binnen mag?

De regels rondom een gezondheidscontrole kunnen veranderen. Wij volgen hierin de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Vooralsnog geldt onderstaande:

Je ontvangt dan ter plaatse een zogenaamd VHO-formulier met het verzoek dat meteen in te vullen. Een medewerker van het theater stuurt dit naar ons boekingskantoor Eventim , met daarop de vermelding dat de kaarten niet is gescand en de voorstelling niet is bezocht. Eventim neemt vervolgens contact met je op om de reservering om te boeken naar een andere datum.

 

Is de garderobe geopend?

Nee, de garderobe is op dit moment niet beschikbaar. Je kunt je jas of tas (niet groter dan A4-formaat) meenemen in de zaal.

Kan ik met contant geld betalen in het theater?

Nee, in het theater is betalen alleen mogelijk met PIN. We nemen vanwege de coronamaatregelen geen contant geld meer aan bij de theaterkassa, in de theatershop of aan de bar.

Mijn kind wil gebruikmaken van een stoelverhoger, is dat nog steeds mogelijk?

Ja, je kind mag een stoelverhoger gebruiken. Stoelverhogers worden voorafgaand aan en na de voorstelling gereinigd en gedesinfecteerd.

Is er een pauze?

Ja, er is een ingekorte pauze en we vragen alle theaterbezoekers om in de zaal te blijven zitten. Als je niet aan het gangpad zit en tijdens de pauze de zaal uit wil, moet je een medewerker waarschuwen. De medewerker zorgt er dan voor dat je op een veilige manier de zaal kunt verlaten en afstand kunt bewaren.

Mag ik het toilet bezoeken tijdens de voorstelling?

Nee, in verband met de veiligheid kun je geen gebruikmaken van het toilet tijdens de voorstelling.

Wat moet ik doen als een bezoeker gaat verzitten en daardoor te dicht bij mij komt?

Er zijn voldoende theatermedewerkers aanwezig die toezien op naleving van alle veiligheidsvoorschriften. Alle bezoekers moeten zich aan de toegewezen plaatsen houden. Mocht je toch hinder ondervinden van een andere bezoeker, kun je een medewerker vragen om in te grijpen.

Mag ik meezingen?

Nee, het is niet toegestaan om tijdens de show mee te zingen. Tevens verzoeken wij alle bezoekers om te blijven zitten, dit om eventueel verspreiding van het virus tegen te gaan.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Het reserveren van een rolstoelplaats dient telefonisch te gebeuren via onze klantenservice, bereikbaar via nummer 0900-1330 (lokaal tarief). Het is niet mogelijk om rolstoelplaatsen online te reserveren.

Ik ben mindervalide en heb specifieke wensen voor een rij- en stoelnummer (slechtziend, linker- of rechterbeen). Wat moet ik doen?

Wanneer je specifieke wensen hebt voor een stoel, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice, bereikbaar via nummer 0900-1330 (lokaal tarief).

Ik loop met een rollator. Kan een medewerker die voor mij wegzetten en mij een arm geven bij het begeleiden naar mijn plaats?

Een medewerker van het theater zal de plaats aanwijzen waar de rollator buiten de zaal geplaatst kan worden. Het assisteren naar de plaats dient te gebeuren door iemand uit hetzelfde huishouden. Onze medewerkers moeten altijd gepaste afstand houden.

Kan ik van de lift gebruikmaken?

De lift is toegankelijk voor een beperkt aantal personen per keer. 

Beschikt het theater over gehoorondersteuning? Waar kan ik deze ophalen?

In het theater is gehoorondersteuning beschikbaar. Ga hiervoor naar de merchandiseshop die je tegenkomt op je route van de ingang richting de zaal.

Wat als ik niet op mijn “tijdstip” kan komen?

Wanneer je je timeslot mist, schuif je automatisch door naar het volgende timeslot en dus ook naar een andere sectie in de zaal. Later inschuiven in de door jou gereserveerde sectie is helaas niet mogelijk omdat er dan niet voldoende afstand kan worden bewaard.

Kan ik (last minute) tickets bij de kassa kopen/ophalen?

Ja, dat is mogelijk. De kassa is op voorstellingsdagen geopend. De actuele openingstijden zijn te vinden op de website van het theater. Het is echter niet mogelijk om vouchers in te wisselen bij de theaterkassa.

 

Wat als ik later aankom in het theater? Kan ik dan nog plaatsnemen in de zaal?

Als je te laat arriveert, begeleidt een medewerker je naar een zitplaats zodra dat mogelijk is zonder de cast en de andere bezoekers te storen.

Wat als ik te laat ben door onvoorziene omstandigheden?

Als je te laat arriveert, begeleidt een medewerker je naar een zitplaats zodra dat mogelijk is zonder de cast en de andere bezoekers te storen.

Ik had kaarten besteld via de ANWB, maar ik heb geen voucher ontvangen?

Iedereen die kaarten via de ANWB heeft besteld ontvangt een unieke reserveercode in plaats van een voucher en daarmee kan je een nieuwe boeking maken.

Hoe besteed je jouw reserveercodes*?
1. Klik op de link in je mail om een nieuwe boeking te maken.
2. Kies een datum.
3. Vul hier jouw reserveercodes in. Wil je meer codes invoeren? Klik dan op het plusje om de volgende code toe te voegen.
4. Klik na het invoeren van al je codes op ‘toon actie’.
5. Kies het gewenste aantal 'ANWB tickets'.

6. Klik op de blauwe button met het winkelwagentje.
7. Klik op 'Verder naar inloggen' en doorloop de rest van de stappen en je stoelen zijn gereserveerd.
8. Direct na je reservering ontvang je je toegangstickets via noreply@eventim.nl op het e-mailadres die je opgegeven hebt bij je reservering. Neem deze toegangstickets mee naar het theater.

* Je reserveercodes zijn alleen online of telefonisch te verzilveren

Waarom kan ik geen stoel reserveren, maar alleen een sectie in de zaal aangeven?

Voor voorstellingen t/m september 2021 gaan wij ervan uit dat er afstandsmaatregelen gelden. Daarom is het bij het boeken van je ticket helaas niet mogelijk om zelf een stoel of een rij te kiezen. Bij binnenkomst in de zaal wijst een theatermedewerker je een stoel toe binnen de geboekte sectie. Er mogen maximaal twee bezoekers naast elkaar zitten, of meer als deze personen uit één huishouden komen. Tussen de bezoekers van verschillende huishoudens staan lege stoelen en hanteren wij een afstand van 1,5 meter. Dit betekent dat de zaalindeling bij elke voorstelling anders is.

Hoe besteed ik mijn code van de Nationale Postcode Loterij?

1. Klik op de link in je mail die je van Eventim hebt ontvangen m.b.t. jouw eerder bestelde tickets;
2. Kies een datum;
3. Vul hier jouw code in;
4. Klik na het invoeren van je code op ‘toon actie’;
5. Kies het aantal tickets;

Let op: Je boekt plaatsen in een sectie, niet per stoel. In het theater worden je plaatsen door de theatermedewerkers aangewezen in de sectie waarvoor je hebt geboekt. Kun je niet het aantal gewenste tickets kiezen dan is er geen beschikbaarheid meer, probeer dan een andere voorstellingsdatum;

6. Klik op de button met het winkelwagentje;
7. Klik op 'Verder naar inloggen' en doorloop de rest van de stappen en je stoelen zijn gereserveerd;
8. Direct na je reservering ontvang je je toegangstickets via
noreply@eventim.nl op het e-mailadres die je opgegeven hebt bij je reservering. Neem deze toegangstickets mee naar de voorstelling.

Tot wanneer is mijn vouchercode (Nationale Postcode Loterij) geldig?

Deze datum is terug te vinden in de vouchermail die je via Eventim hebt ontvangen.

Ik heb een code (Nationale Postcode Loterij) geldig voor 2 tickets. Hoe boek ik?
  • Je boekt plaatsen in een sectie, niet per stoel. In het theater worden je plaatsen door de theatermedewerkers aangewezen in de sectie waarvoor je hebt geboekt.
  • Selecteer 2 tickets. Let op: Kun je geen 2 tickets kiezen dan is er geen beschikbaarheid meer, probeer dan een andere voorstellingsdatum:
    • Via ‘best beschikbaar’:

Het systeem kiest automatisch 2 tickets in de, op dat moment, best beschikbare sectie. Kun je geen 2 tickets selecteren dan is er geen beschikbaarheid meer, probeer dan een andere voorstellingsdatum 

    • Via de plattegrond:

Klik per ticket in de plattegrond in de gewenste sectie, dus 2 tickets, 2 keer klikken in dezelfde sectie. Kun je geen 2 tickets kiezen dan is er geen beschikbaarheid meer, probeer dan een andere sectie of een andere voorstellingsdatum

  • Boek je in dezelfde sectie en kom je met z’n tweeën tegelijk binnen dan word je naast elkaar geplaatst.
Ik heb een code (Nationale Postcode Loterij) geldig voor meer dan 2 tickets. Hoe boek ik dan?
  • Je boekt plaatsen in een sectie, niet per stoel. In het theater worden je plaatsen door de theatermedewerkers aangewezen in de sectie waarvoor je hebt geboekt.
  • Speel je mee met meerdere loten dan heb je een code die geldig is voor meer dan 2 tickets.
  • Maak dan per 2 tickets een aparte boeking, tenzij er meerdere mensen uit 1 huishouden komen, dan kan je dat aantal in 1 boeking maken.
    • Kom je met bv 4 mensen uit 1 huishouden dan maak je 1 boeking voor 4 tickets.
    • Kom je met 3 uit 1 huishouden en 1 persoon uit een ander huishouden, dan maak je 1 boeking voor 3 tickets en 1 boeking voor 1 ticket.
    • Kom je bv met 4 mensen uit 1 huishouden en 2 personen uit een ander huishouden, dan maak je 1 boeking voor 4 personen en 1 boeking voor 2 personen.
  • Wil je met alle personen op dezelfde dag, in dezelfde sectie maak dan gebruik van de plattegrond:
    • Klik per ticket in de plattegrond in de gewenste sectie, dus 2 tickets, 2x klikken in dezelfde sectie, 3 tickets, 3x klikken in dezelfde sectie etc. Kun je niet het gewenste aantal tickets kiezen dan is er geen beschikbaarheid meer, probeer dan een andere sectie of een andere voorstellingsdatum.
  • Boek je in dezelfde sectie en kom je met het hele gezelschap tegelijk binnen dan word je bij elkaar geplaatst, volgens de coronavoorschriften.
Hoe reserveer ik een rolstoelplaats?

Rolstoelplaatsen kunnen uitsluitend telefonisch gereserveerd worden via 0900-1330 (lokaal tarief).

Algemene maatregelen 

  • Vertoon jij symptomen of is iemand uit je huishouden ziek? Blijf dan thuis!

  • We doen een gezondheidscheck aan de deur.

  • Houd te allen tijde 1.5 meter afstand van andere bezoekers en theatermedewerkers.

  • Neem je tickets liefst digitaal mee, op je smartphone. Wij gebruiken zelfscanners.

  • Er is een pauze van 15 minuten, je wordt verzocht om te blijven zitten, de foyers zijn gesloten.

  • De garderobe is dicht: je mag je jas en eventueel een kleine tas meenemen de zaal in. 

  • Contactloos betalen heeft de voorkeur.

  • Volg de looproute en de aanwijzingen van de medewerkers.

  • Vooraf besteld eten/drinken kun je afhalen op je looproute.

Algemene maatregelen 

corona iconen website

Zo vind jij vlot je weg in het theater

Zolang er afstandsmaatregelen van toepassing zijn, vind je op je ticket de informatie die jouw route door het theater aangeeft:

  1. Theateringang (Blauw/Geel)

  2. Zaalingang

  3. Tijdslot (I of II)

  • Het exacte tijdstip dat je aanwezig dient te zijn, ontvang je van tevoren via email en/of in de Close app.

  • Bezoekers die te vroeg zijn, moeten buiten wachten.

  • Wees wel op tijd! Laatkomers kunnen mogelijk niet meer de zaal in of gaan naar een andere rang. 

  • Een vooraf bestelde borrelbag pik je op als je op weg bent naar je zitplaats. Ter plekke kies je bier/fris/wijn. 

This page has a custom background

Configure this component to alter page background. Remove this component if you want to remove the page background. You won't be able to set background color for a page if it uses a color-theme. It's recommended to place this component at the top of the page.

This component is not visible for anonymous users

Wegens drukte kan een reactie iets langer duren dan je gewend bent. Gebruik eventueel onze chat (zichtbaar tijdens openingsuren) of de FAQ-pagina’s voor een snelle reactie.

Contactgegevens