Informatie rondom vouchers

Voor geannuleerde voorstellingen (door coronamaatregelen) van Disney's Aladdin, TINA, Lazarus of Anastasia

Veelgestelde vragen

Vouchers voor geannuleerde voorstellingen

Mijn link van de vouchermailing die ik heb ontvangen werkt niet

Bij sommige browsers werkt de link in de vouchermail niet. Zet https:// vóór de url van de link in je browser, en probeer het opnieuw.

Hoelang is mijn voucher geldig?

De voucher is 1 jaar geldig na uitgifte. Wanneer het vanwege COVID-19-maatregelen nodig zijn om de geldigheidsduur te verlengen, dan wordt u daarvan op de hoogte gebracht. De voucher kun je dan op een later moment gebruiken. 

Wat is de waarde van de voucher?

Op deze voucher staat een bedrag ter hoogte van je oorspronkelijke ticketprijs inclusief servicekosten. Als je ook een diner, pauzearrangement of hotelovernachting had geboekt, ontvang je daarvoor aparte vouchers, of wordt het bedrag teruggestort. Gedetailleerde informatie over jouw boeking vind je terug in de mail die je hebt ontvangen. 

Hoe wissel ik mijn voucher in?

1. Ga naar de voorstelling van je keuze.
2. Kies een datum.

3. Kies de gewenste rang en het gewenste aantal stoelen.
4. Klik in op de winkelwagenbutton.
5. Vul bovenstaande vouchercode in en klik op de pijl.
6. Rond het bestelproces af.

Kom je er via de website niet uit? Je voucher is ook telefonisch in te wisselen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 100 10 30 (45c/pm). Het is niet mogelijk om je voucher in te wisselen bij de theaterkassa.

Als ik ga boeken met mijn voucher, moet ik dan opnieuw servicekosten betalen?

Ja, dat is inderdaad het geval. We kunnen ons voorstellen dat je dit vreemd vindt en daarom lichten we het graag even toe. Je hebt van ons een voucher gekregen om een nieuwe boeking te doen, omdat we de voorstelling die je oorspronkelijk had geboekt helaas moesten annuleren. De waarde van je voucher is gelijk aan het totale bedrag van de oorspronkelijke bestelling, dus inclusief betaalde servicekosten. Als je nieuwe tickets koopt, moet je daarom opnieuw servicekosten betalen, omdat je de servicekosten die je bij de oorspronkelijke boeking hebt betaald van ons via de voucher hebt teruggekregen.

Ik gebruik niet het volledige bedrag van mijn vouchers, vervalt dit bedrag of krijg ik dat teruggestort?

Het niet-gebruikte voucherbedrag blijft een jaar na uitgifte geldig. Je kunt het bedrag gebruiken voor  een nieuwe boeking of voor een borrelbag.

Kan ik bijbetalen als de voorstellingsprijs van mijn nieuwe boeking hoger is dan het bedrag op mijn voucher?

Ja, dat is mogelijk. Aan het einde van het bestelproces kun je na besteding van het tegoed op je voucher een eventueel restbedrag voldoen via de gebruikelijke betaalmogelijkheden (iDeal, creditcard, PayPal of Podium Cadeaukaart).

Kan ik bij een boeking meerdere vouchers inwisselen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je meerdere vouchercodes na elkaar invoeren.

Kan ik mijn vouchers ook gebruiken voor de aanschaf van een borrel- of dinerarrangement?

Je kunt de voucher inwisselen voor alle shows die wij via onze website aanbieden en ook voor bijbehorende producten, zoals borrel- of dinerarrangementen (indien beschikbaar).

Waarom heb ik meerdere vouchers ontvangen?

De vouchers worden verzonden per boeking én per voorstelling. Als je bijvoorbeeld in één aankoop twee verschillende voorstellingen hebt geboekt, ontvang je een aparte voucher voor beide voorstellingen. Heb je op verschillende momenten een aankoop gedaan, dan ontvang je ook een aparte voucher voor de verschillende aankopen. Ook als je een diner, pauzearrangement of hotelovernachting had geboekt, kan het zijn dat je daarvoor aparte vouchers ontvangt.

Ik heb nog maar één voucher ontvangen, terwijl ik er meer zou moeten ontvangen. Hoe zit dat?

De vouchers worden per voorstelling verzonden, maar worden niet voor alle voorstellingen tegelijkertijd verzonden. Dit heeft een aantal redenen. Bij sommige voorstellingen is nog niet bekend of deze naar een latere datum verplaatst zullen worden of definitief worden geannuleerd. Het kan ook zijn dat bij verplaatsing van een voorstelling de nieuwe data nog niet bekend zijn. Dit is allemaal van belang om te kunnen bepalen wat het beste moment is om de vouchers te versturen of een alternatieve oplossing aan te bieden. Bovendien willen we de druk op de klantenservice beperken.

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat nu?

Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice zorgen we ervoor dat je opnieuw een vouchercode ontvangt. We willen je verzoeken het ordernummer (terug te vinden op de oorspronkelijke aankoopbevestiging) of het e-mailadres waarop je de tickets van de afgelaste voorstelling hebt ontvangen, bij de hand te houden.

Ik had met een NS-voucher geboekt. Hoe gaat dat nu?

NS-vouchers die nog niet verzilverd zijn voor een treinkaartje blijven geldig en kunnen verzilverd worden voor de datum van de nieuwe boeking. Bij vragen over verzilverde vouchers kun je contact opnemen met de NS. Telefonisch: 030 751 51 55. Chat en andere mogelijkheden via: https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Ik heb een voucher, krijg ik de stoel die ik oorspronkelijk heb gereserveerd?

Nee, met je voucher maak je een nieuwe boeking, die af kan wijken van een eerdere keuze. 

Waarom moet ik bijbetalen?

Iedereen heeft de mogelijkheid om een nieuw ticket te boeken voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke ticket. Wanneer je een andere show, rang of dag kiest dan oorspronkelijk kan er een prijsverschil ontstaan.

 

Stel je vraag

Gebruik eventueel onze chat (zichtbaar tijdens openingsuren) of de FAQ-pagina’s voor een snelle reactie.

Contactgegevens